Astoņi ieteikumi

Astoņi ieteikumi veiksmīga „Amazon” biznesa izveidei

Tiešsaistes biznesa uzsākšana un pārvalde ir sarežģīts uzdevums, neatkarīgi no tā, vai savu produkciju vēlaties izvietot kādā no pazīstamākajām mazumtirdzniecības platformām pasaulē (Amazon, eBay, Wish, Etsy) vai arī veidot pats savu tiešsaistes tirdzniecības platformu. Jebkurā no šiem variantiem var nākties saskarties ar zināmām problēmām, piemēram, tehniska rakstura šķēršļiem, sīvu konkurenci vai neplānotiem izdevumiem. Bet, nezaudējiet cerību! Mēs, Fullio komanda, Jums palīdzēsim.Šī bloga galvenā tēma ir ” Astoņi ieteikumi veiksmīga „Amazon” biznesa izveidei”

 

1. Izpētiet, kad ir piemērotākais mirklis, lai „ienāktu” tirgū.

Mēdz sacīt, ka „ja Tu gaidīsi īsto brīdi, Tu nekad nesasniegsi to, ko vēlies.” Bet, vai šis teiciens attiecināms arī uz biznesa vidi? Mēs uzskatām, ka īstais brīdis, lai pieteiktu savu biznesu tirgū ir tad, kad Jūsu uzņēmumam vēl nav izveidojusies pārmērīgi liela vai pārlieku spēcīgu konkurentu bāze. Atcerieties, spēcīgi konkurenti – vairāk darba un tēriņu Jūsu uzņēmumam!

2.Mācieties izprast aktuālās tendences.

Pēdējo gadu laikā lielu popularitāti iemantojušastādasrotaļlietas kākendamas, spineri un antistresa mantiņas jeb slaimi. Uzņēmumi visā pasaulē steidza iekļauties aktuālajās tendencēs un piedāvāt oriģinālas,krāsainas un uzmanību piesaistošas šo rotaļlietu interpretācijas. Bet, vai šobrīd biznesu koncentrēt tikai uz šo rotaļlietu izgatavošanu būtu izdevīgi? Laikā, kad pieprasījums pēc konkrētā produkta vairs nav tik aktīvs, atkārtot tādus pašus pārdošanas apjomus un gūt tikpat lielus ienesumus, būtu teju neiespējami.Tādēļ, mācieties organiski pielāgot savu uzņēmumu un produkciju pašreizējām tendencēm.

3.Centieties izprast savu potenciālo klientu.

Neatkarīgi no tā, kurā mazumtirdzniecības vietnē vēlaties attīstīt savu biznesu, vienmēr ir lietderīgi iejusties klienta „ādā”. Izpratne par mērķauditorijas vēlmēm un pirkšanas paradumiem būtiski atvieglos Jūsu darbu, piemēram, ar mārketinga kampaņu izveidi, jaunu klientu piesaisti vai komunicējot ar esošajiem/iespējamajiem klientiem. To iespējams paveikt identificējot savu potenciālo klientu – veicietrūpīgu izpēti tīmekļa vidē un atklājiet, kādas intereses ir iespējamajam produkta lietotājam. Nozīmīgu informāciju (ziņas par klientu vecuma amplitūdu, dzimumu, lokāciju), kas var palīdzēt veiksmīgas saziņas veidošanā ar potenciālo pircēju var iegūt, detalizētāk izpētot arī Jūsu uzņēmuma sociālo tīklu vai personīgās tiešsaistes tirdzniecības vietnesstatistiku.

4.Piedāvājiet klientam kvalitatīvu produkciju.

Jūsu produkta kvalitāte ir Jūsu uzņēmuma galvenā prioritāte. Piedāvājot kvalitatīvāku produktu, klients būs apmierinātāks un pastāv daudz mazāka iespējamība, ka pircējs varētu sniegt negatīvu atsauksmi par Jūsu uzņēmumu. Negatīvas atsauksmes, neapmierināti klienti un slikta reputācija var izraisīt pat Amazon Seller konta slēgšanu/aizturēšanu.Īsāk sakot, kvalitatīvs produkts – laimīgs, apmierināts un uzticīgs klients.

5.Nepārstājiet reklamēt savu produktu.

L’Oréal Parisir viens no pasaules lielākajiem kosmētikas uzņēmumiem, tomēr ikdienas televīzijas ekrānos redzam jaunāko produktu reklāmas vai, pārbaudot savas e-pasta kastītes, ieraugām uzņēmuma krāšņos reklāmsaukļus. Vai tik ievērojamu popularitāti iemantojušam uzņēmumam ir nepieciešams veidot tik aktīvas reklāmas kampaņas? Vai cilvēkiem visā pasaulē vēl ikdienas nepieciešams atgādināt par uzņēmumaizslavētajiem produktiem? Tomēr uzņēmums turpina ieguldītvērienīgus līdzekļus reklāmas kampaņās… Jautāsiet, kādēļ? Atbilde ir gaužām vienkārša. Neatkarīgi no tā, cik apjomīgs ir Jūsu uzņēmums vai, cik liels pieprasījums ir pēc Jūsu ražotās produkcijas – pārstājot veidot reklāmas kampaņas, Jūs sniedzat lielisku iespēju saviem konkurentiem. Katrs reklamēšanās kanāls ir vērtīgs, ja to izmanto pareizi!

6.Mērķis.Analīze. Rīcība. Atkārtošana!

Šīs aktivitātes ieteicams veikt ikvienam uzņēmumam, īpaši tiem, kuri tirdzniecību tiešsaistē uzsākuši salīdzinoši nesen. Skaidra mērķa izvirzīšana palīdzēs koncentrēties uz ikdienā veicamo pienākumu izpildi,motivēs un ļausskaidrāk saskatīt konkrētā laika posmā sasniegto. Prasme objektīvi analizēt tirgus situāciju, tendences, mērķauditoriju vai konkurentus, palīdzēs Jums labāk izprast klientu, uzrunāt pēc iespējas plašāku auditoriju un veidot ciešāku sadarbību ar potenciālajiem klientiem. Kad mērķis ir uzstādīts un apstākļi izanalizēti, uzņēmums ir gatavs aktīvai rīcībai – mērķtiecīgai reklāmas kampaņuizveidei un produktu pārdošanai. Regulāri atkārtojot šos soļus, Jūs izkopsiet sava uzņēmuma ideālo darbības stratēģiju. Nepārstāj veikt šos soļus, pat tad, ja piedzīvo neveiksmi, atceries, ka kļūdas veido unikālu pieredzi.

7.Uzskatiet savu uzņēmumu par dzīvu būtni.

Lai uzņēmums„izdzīvotu”un veiksmīgi attīstītos, tam, tāpat kā jebkurai dzīvai būtnei, ir nepieciešama pastāvīga uzmanība un rūpes. Pretējā gadījumā gūt peļņu un sasniegtuzstādītos mērķus būs ievērojami sarežģītāk. E-komercija ikdienas piedzīvo pārmaiņas – tendencēm zibenīgi mainoties, mainās arī klientu gaume un vajadzības. Tādēļ nepieļauj kļūdu, atstājot savu uzņēmumu pašplūsmā. Velti laiku sava biznesa pilnveidei!

8.Mācieties no labākajiem un nebaidieties veidot jaunas sadarbības.

Panākumi neveidojas nejauši.Liela loma veiksmīga biznesa izveidē ir uzcītīgam darbam, uzņēmēja entuziasmam, specifiskām zināšanām par konkrēto uzņēmējdarbības nozari, un spējai īstajā brīdī pielietotpareizo biznesa stratēģiju.Tas prasa daudz pūļu un enerģijas, turklātapstākļus veiksmīga tiešsaistes biznesa izveidei apgrūtina arī lielā konkurence. Bet, tas nav iemesls, lai atteiktos no ieceres par veiksmīga tiešsaistes biznesa izveidi. Tādēļ, mācīsimies no konkurentiem un sadarbosimies ar citiem nozarē strādājošajiem uzņēmumiem. Analizējiet, kā darbojas Jūsu sāncenši, uzklausiet, kas viņiem sakāms, veidojiet abpusēji izdevīgu komunikāciju, turiet sevi lietas kursā par aktuālo un dalieties ar idejām. Turklātnekad nebaidieties lūgt padomu un noskaidrot atbildes uz interesējošiem jautājumiem.

Kopsavilkums

Šie bija Astoņi ieteikumi veiksmīga „Amazon” biznesa izveidei, Kā jau noskaidrojām raksta ievadā, veiksmīga tiešsaistes biznesa attīstīšana ir komplicēts un laikietilpīgs uzdevums, tomēr, der atcerēties veco labo teicienu: „Sūrs darbs vienmēr atmaksājas!” It īpaši šobrīd, laikā, kad uzņēmējdarbība uzsāk arvien mērķtiecīgāku un aktīvāku darbu tīmekļa vidē. Mēs ticam, ka e-komercija un tiešsaistes bizness ir mūsu nākotne, tādēļ esam šeit, lai dalītos mūsu ilggadējā pieredzē un palīdzētu jums! Ja arī Jūs apsverat iespēju sava uzņēmuma darbību attīstīt tieši tīmekļa vidē, sazinies ar mums. Mēs palīdzēsim Jums izveidot veiksmīgu biznesu „Amazon” platformā. Uz sadarbību!

Lasi arī mūsu iepriekšējo rakstu: Sadarbība ar Amazon ir lieliska iespēja uzņēmējiem