Biznesa paplašināšana „Amazon” platformā

Biznesa paplašināšana „Amazon” platformā

Biznesa paplašināšana „Amazon” platformā sniedz daudz jaunu iespēju – visātrāko un ērtāko piekļuvi starptautiskajam tirgum, jau gatavu, pilnībā izstrādātu vietni, no kuras uzrunāt lojālu un aktīvu pircēju loku, vienlīdzīgus „spēles” apstākļus kā lielajiem, tā arī mazajiem uzņēmumiem un, protams, vienreizēju iespēju veltīt nedalītu uzmanību pašam svarīgākajam – ražošanai. Šajā rakstā aplūkosim galvenās priekšrocības, kuras sniedz biznesa paplašināšana „Amazon” mazumtirdzniecības vietnē.

Jaunas iespējas kopā ar „Amazon”

Uzņēmuma darbības paplašināšana „Amazon” platformā sniedz visātrāko un ērtāko piekļuvi starptautiskajam tirgum. Vai nebūtu lieliski, ja klienti Ķīnā, Brazīlijā vai pat Meksikā iepazītu Latvijas ražotāju unikālos produktus? Piemēram, oriģinālos māla traukus, ar vislielāko rūpību veidotās bērnu rotaļlietas vai latviskā stilā ieturētas dizaina preces un aksesuārus… Sadarbība ar vienu no pasaulē atpazīstamākajām un uzticamākajām tiešsaistes tirdzniecības platformām šādu iespēju sniedz. Turklāt biznesa paplašināšana „Amazon” var kalpot arī kā jauns atspēriena punkts izaugsmei – īpaši laikā, kad Covid-19 vīrusa izplatība veicinājusi virkni ierobežojumu uzņēmējdarbībā.

Latvijā un pasaulē ieviestie preventīvie pasākumi attiecībā uz klātienes tirdzniecību daudzus uzņēmumus ir iedzinuši strupceļā. Lai diversificētu finansiālo zaudējumu risku, biznesa paplašināšana „Amazon” platformā var kalpot kā lieliska alternatīva. Tas ir finansiāli draudzīgs risinājums, ar kuru iespējams kompensēt ne tikai zaudētos ieņēmumus veikalu darbības ierobežojošo pasākumu dēļ, bet arī palielināt starptautisko klientu loku. Turklāt, iespējams, ka biznesa paplašināšana „Amazon” platformā var kļūt arī par Jūsu jauno aizraušanos, sniegt jaunas un svaigas idejas, kā arī iedvesmot uz jaunu darbības virzienu realizēšanu.

Uzticība „Amazon” – uzticība Jums!

Izvēloties izvietot savu produkciju tikai un vienīgi sava uzņēmuma personiskajā tīmekļa vietnē var nākties rēķināties ar faktu, ka ievērojami pirkšanas/pārdošanas apjomi un plašs klientu loks ne vienmēr ir garantēts. Savukārt bez uzticamas klientu bāzes uzņēmuma spēja pastāvēt un veiksmīgi attīstīties ir apdraudēta. Kā atrast, uzrunāt un ieinteresēt potenciālajos klientus? Pārdodot „Amazon” platformā par jaunu klientu atrašanu nav jāuztraucas!

„Amazon” ik dienas iepērkas vairāki miljoni lietotāju no visas pasaules. Gadu gaitā iegūtais lojālo klientu loks uzticas vietnes sniegtajiem pakalpojumiem, nebīstoties iegādāties pat jaunu uzņēmumu vai nezināmu zīmolu preces. „Amazon” speciālisti ik dienas veic rūpīgu darbu, ieviešot virkni drošības noteikumu, lai tirdzniecība tīmekļa vietnē sasniegtu visaugstāko drošības un kvalitātes līmeni. Lietotāji šo servisu novērtē un zina, ka arī „Amazon” pārdevējiem ir jāatbilst šiem augstajiem standartiem. Paplašinot savu biznesu „Amazon”, Jūs, kā pārdevējs varat iegūt daļu no šīs uzticības sev. Praksē novērots, ka nereti pircēji konkrēto produktu izvēlas iegādāties tieši šajā mazumtirdzniecības platformā, nevis, piemēram, no uzņēmuma oficiālā internetveikala. Pat gadījumos, ja uzņēmuma veidotajā tiešsaistes veikalā preci var iegādāties par draudzīgāku cenu. Iespējams, jautāsiet – kāda ir situācija citās populārākajās mazumtirdzniecības vietnēs? Ļausim „runāt” datiem: „Amazon” platforma veido aptuveni 49% no kopējā Amerikas Savienoto Valstu e-komercijas pārdošanas apjoma. Tas nozīmē to, ka visas pārējās e-komercijas vietnes savā starpā sadala atlikušos procentus (51%).

Gatava tīmekļa vietne produkcijas izplatīšanai

Personīgās tīmekļa vietnes izveidošana ir daudz sarežģītāks uzdevums, nekā sākotnēji varētu šķist. Lai izstrādātu drošu, kvalitatīvu, vizuāli pievilcīgu, lietotājam ērtu un viegli pārskatāmu vietni – nepieciešams zināms finansiālais ieguldījums un specifiskas zināšanas. Uzņēmējam ir jābūt pilnīgi skaidrai koncepcijai par sava internetveikala vizuālo noformējumu un preču dizaina saderību ar izstrādāto vietni. Turklāt, ja vien pats neesi gatavs uzņemties izveidotā tiešsaistes veikala administrēšanas pienākumus, beigu beigās var nākties rēķināties ar papildu izdevumiem, algojot jomas profesionāli.

Paplašinot biznesu „Amazon” platformā, uztraukumam par tīmekļa vietnes dizaina koncepcijas izstrādi, vietnes administrēšanas darbiem un dažādiem drošības aspektiem nebūs pamata. „Amazon” speciālisti piņķerīgāko darbu jau ir paveikuši, līdz ar to, ilgtermiņa sadarbība var pat ietaupīt Jūsu uzņēmuma finanses un palielināt gūto peļņu, jo uzmanība tiks koncentrēta uz pašu svarīgāko – ražošanu.

Līdzvērtīgi konkurences apstākļi un zemi sākotnējie ieguldījumi

„Amazon” platforma piedāvā vienlīdzīgus spēles apstākļus kā lielajiem, tā arī mazajiem uzņēmumiem, kuri savu darbību uzsākuši salīdzinoši nesen. Vai zinājāt, ka „Amazon” ir pat aktīvs lietoto un atjaunoto preču tirgus? Tas nozīmē, ka varat sākt pārdot preces pat no savas personīgās noliktavas. Vai tas nebūtu lieliski, ja gadu gaitā uzkrātā sadzīves tehnika, interjera priekšmeti vai apģērbs, kurš ikdienā vairs nav nepieciešamas, varētu sniegt papildu ienākumus un uzticīgi kalpot vēl daudzus gadus kādam citam dārgumu medniekam? Praksē ir novērots, ka „Amazon” platformā aktīvi darbojas daudzi talantīgi pārdevēji, kuri pielietojot savu prasmi restaurēt, atjaunot un piešķirt jaunu dzīvību savu laiku nokalpojušām precēm gūst pat ievērojamu peļņu.

Lai paplašinātu biznesu „Amazon” nav nepieciešamības kardināli mainīt uzņēmuma ražošanas apjomus un piedāvāt tūkstošiem preču – attīstīt iespējams arī nelielu produktu klāstu. Turklāt, mazajiem uzņēmējiem ir tādas pašas iespējas kā lielo, starptautisku atzinību ieguvušo uzņēmumu īpašniekiem, arī FBA pakalpojuma izmantošanā (par to sīkāk raksta turpinājumā).

Iespēja sadarboties ar pašiem aktīvākajiem un lojālākajiem „Amazon” klientiem

Kā jau noskaidrojām – „Amazon” ir pieturvieta miljoniem pircēju visā pasaulē. Vietne pulcē vairāk nekā 310 miljonus klientu, no kuriem 65 miljoni ir aktīvi lietotāji. Ievērojama daļa no aktīvajiem lietotājiem izmanto „Amazon Prime” maksas pakalpojumu, kurš ne tikai pircējiem, bet arī pārdevējiem sniedz piekļuvi neskaitāmām priekšrocībām. Kādām? Atbilde ir pavisam vienkārša! Jūsu uzņēmumam būs iespēja izvietot savu produkciju miljoniem aktīvu, lojālu un ieinteresētu pircēju acu priekšā. Maksas pakalpojuma abonentiem ir pieejama bezmaksas preču piegāde divu darba dienu laikā, ekskluzīvi piedāvājumi, maciņam draudzīgākas cenas, atlaides un daudzi citi bonusi, kurus abonenti ik dienas aktīvi un pilnvērtīgi izmanto. Ja Jūsu uzņēmums būs reģistrējies „Fulfillment By Amazon” jeb „FBA” programmā, „Amazon Prime” lietotājs, izvēloties preces bezmaksas piegādi divu darba dienu laikā, varēs iegādāties tikai tās preces, kuras būs reģistrētas FBA pakalpojumam. Un, iespējams, tā būs tieši Jūsu uzņēmuma piedāvātā prece!

Cita starpā jau pieminētais „Fulfillment By Amazon” serviss ir uzskatāms par revolucionāru soli tiešsaistes tirdzniecībā. Maksas pakalpojumā ietilpst Jūsu uzņēmuma produkcijas uzglabāšana „Amazon” noliktavās, pasūtījuma apstrāde, preces iepakošana un tās nosūtīšana pircējam (piegādes izmaksas sedz „Amazon”). Un, to visu Jūsu vietā paveic „Amazon” darbinieki. Šī pakalpojuma izmantošana daudziem uzņēmumiem ir ievērojami palīdzējusi palielināt savus pārdošanas apjomus un sasniegt plašāku pircēju auditoriju. Paplašinot biznesu „Amazon” platformā, Jūs varat koncentrēties uz sava biznesa attīstīšanu un neuztraukties par klientu apkalpošanu e-pastā, naudas atgriešanas pienākumiem, preču iepakošanu vai neskaitāmiem braucieniem uz tuvējo pasta nodaļu.

Protams, biznesa attīstīšana „Amazon” platformā var sniegt arī jaunus izaicinājumus, bet vēlamies atgādināt, ka jauni izaicinājumi un šķēršļi, kuri var rasties uzņēmuma paplašināšanas rezultātā, pilnīgi noteikti palīdz gūt vērtīgas zināšanas un neatkārtojamu pieredzi.

Ja apsverat iespēju paplašināt sava uzņēmuma darbību „Amazon”, sazinieties ar mums! Mēs, „Fullio” komanda, palīdzēsim Jums attīstīt veiksmīgu biznesu „Amazon” platformā un sniegsim atbildes uz visiem Jūs interesējošiem jautājumiem. Uz sadarbību!