Kā attīstīt E komercijas zīmolu?

Kā attīstīt E komercijas zīmolu?

Mūsdienās cilveki arvien vairāk meklē iespējas iepirkties online vidē, ekonomējot savu laiku. Kā attīstīt E komercijas zīmolu?Ja Jūs kādreiz esat vēlējies pārdod savu produkciju online vidē un attīstīt savu e komercijas biznesu, tad šis ir īstais laiks lai to īstenotu.

E komercijā ir salīdzinoši viegli fiksēt tiešo pārdošanu, ja klienti iepriekš neko nebūs dzirdejuši par Jūsu biznesu vai iespējams pat par Jūsu produktu, tad vienīgais ko atliek Jums izdarīt ir palaist dažas mārketinga kampaņas.Svarīgi audzēt savu zīmolu arī Amazon platformā un darīt to jau agrīnā stadijā.

Lai gūtu maksimālu labumu no kampaņas, Jums atliek optimizēt savus pārdošanas kanālus jau uzņēmuma sākuma stadijā. Nekoncentrējaties tikai uz tiešo pārdošanu, bet attīstiet vairākus pārdošanas kanālus. Daudzi uzņēmumi koncentrējas tikai uz tiešo pārdošanu, neieguldot finanses un laiku citos kanālos, kā rezultātā tiek zaudēti klienti.

Kvalitatīva zīmola atpazīstamība ļauj sasniegt pārdošanas apjomus arī citos kanālos, nevar paļauties tikai uz maksas reklāmam, kur ir jāmaksā par katru klikšķi un līdz ko reklamas tiek izslēgtas neviens par Jūsu zīmolu vairs nezina. Tāpēc svarīgi ir audzēt zīmola atpazīstamību.

Zīmola attīstīšana mūsdienās

Kā attīstīt E komercijas zīmolu? Protams, jo populārāks jūsu zīmols ir, jo svarīgak ir to noturēt. Konkurenti var sākt izmantot google adwords sniegtās iespējas un reklamēties uz Jūsu zimola vārda vai produktu atslēgvārdiem. Iesakām arī veidot reklāmu uz sava uzņēmuma atslēgvārdiem. Tas gan tas var šķist preturunīgi maksāt par sava Brenda”clickiem”, bet pārsvarā zīmola atslēgvārdi ir diezgan lēti. Dažkārt piekopjot šo metodi, var izmērīt reklāmas kampaņas efektivitāti.

Vēlviens veids kā attīstīt savu zīmolu ir veikt remārketinga aktivitātēs.Respektīvi sadalot reklāmas kampaņu divās daļās.Vienu daļu rādīt esošajiem klientiem, otru daļu jaunajiem.

Rūpejaties par savu zīmolu

Jūsu zīmols ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma aktīviem, kaut arī Jūs necenšaties būt nākošais “ Nike”, bet neliela zīmolu atpazīstamība nāks tikai par labu Jūsu uzņēmumam. Vairak informācijas par Zīmola attīstību varat lasīt šeit